OSAVI
Ponad 40 proc. Polaków suplementujących dietę zażywa co najmniej trzy preparaty dziennie. Blisko ⅔ konsumentów przywiązuje wagę do jakości suplementów diety
Skład ważniejszy niż cena, a rekomendacje specjalisty – niż marka. Polakom w większości zależy na produkcji suplementów z poszanowaniem ekologii. Co trzeci badany ma częste wątpliwości co do ich jakości, a co dziesiąta osoba, która z nich rezygnuje, jako powód podaje brak wskazań specjalisty. OSAVI, polska marka suplementów diety premium, przedstawia trzeci już raport „Polacy a suplementy diety. Ekologia i jakość”.
Badania i raporty
2022-05-18, 09:56
Ponad 80 proc. Polaków uważa suplementy diety za skuteczne, ale co trzecia osoba nie wie, czym różnią się od leków
Blisko połowa suplementujących dietę Polaków nie konsultuje tego z żadnym specjalistą i opinii o suplementach diety szuka w sieci, a co trzeci nie jest pewny czym różnią się od leków – wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez polską markę OSAVI „Polacy a suplementy diety. Wiedza i świadomość”. Według badania co drugi respondent uważa suplementy za przebadane częściowo, a jednocześnie 80 proc. postrzega je jako skuteczne.
Badania i raporty
2022-04-12, 09:51
⅔ Polaków zażywa suplementy diety. Prawie połowa wydaje na nie do 50 zł miesięcznie, a co 9. osoba – powyżej 111 zł
Ponad 80 proc. Polaków suplementujących dietę przyjmuje preparaty witaminowo-mineralne, niemal trzech na czterech najchętniej sięga po suplementy w formie tabletek lub kapsułek do połykania. Większość konsumentów zakupów dokonuje w aptece. Prawie ¼ Polaków wydaje na suplementy od 51 do 80 zł miesięcznie, a ponad ¼ zażywa więcej suplementów niż przed rokiem – OSAVI przedstawia raport „Polacy a suplementy diety. Zwyczaje suplementacyjne”.
Badania i raporty
2022-03-15, 11:30
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.