OSAVI
Polacy chętnie rozmawiają o witaminach w sieci. Najpopularniejsza witamina C – wypowiedzi o niej zebrały w ostatnim roku ponad 200 mln zasięgu
Polska marka suplementów diety premium sprawdziła, które witaminy były najczęściej przedmiotem rozmów internautów w ciągu ostatniego roku. Jak wynika z analizy OSAVI, w rozmowach w sieci najpopularniejsza była witamina C, na drugim miejscu znalazła się witamina D, a trzecia w rankingu okazała się być witamina A. Internauci najlepiej wyrażają się o witaminie E – ponad ⅓ wypowiedzi o niej ma wydźwięk pozytywny. Najchętniej o witaminach piszemy na portalach i Facebooku, co ciekawe częściej rozmawiają o nich kobiety. Z kolei mężczyźni więcej dyskutują o melatoninie, wzmianki te występują w kontekście problemów ze snem.
Analizy
2022-08-22, 11:45
Co trzecia firma w branży suplementów diety jest w bardzo dobrej kondycji finansowej
Ponad 70 proc. podmiotów z branży suplementów diety jest w dobrej sytuacji finansowej. W sektorze w ubiegłym półroczu odnotowano wzrost liczby zarejestrowanych firm o blisko 0,4 proc., mimo ogólnego spowolnienia gospodarczego. Odsetek zawieszonych działalności w pierwszej połowie 2022 roku jest proporcjonalny do ubiegłego roku. OSAVI przedstawia podsumowanie pierwszego półrocza w branży suplementów diety.
Analizy
2022-07-21, 12:10
Ranking popularności składników mineralnych wśród polskich internautów – na czele magnez z zasięgiem 53 mln
Magnez z zasięgiem wzmianek ponad 53 mln zajmuje pierwsze miejsce w rankingu popularności składników mineralnych. Użytkownicy Internetu najchętniej rozmawiają o nich na portalach i Facebooku, a także na blogach, Twitterze i forach. Zestawienie przygotowane przez OSAVI wskazuje, że większość wypowiedzi należy do kobiet, a najbardziej aktywnym autorem jest Ewa Chodakowska. Najpopularniejszymi miesiącami do rozmów o składnikach mineralnych okazały się styczeń i marzec.
Analizy
2022-06-21, 09:10
Największy wzrost liczby producentów suplementów diety od 5 lat – prawie co 20. firma jest nowa. Podsumowanie branży 2021
Liczba producentów suplementów diety w 2021 roku wzrosła o 4,4 proc., co stanowi najwyższy wzrost tego segmentu na przestrzeni ostatnich pięciu lat. W tym samym okresie liczba hurtowni z suplementami diety rosła średnio w tempie 2,8 proc., a największy wzrost, na poziomie 4,9 proc., odnotowano w roku 2020. Detaliczny rynek punktów prowadzących ich sprzedaż w ciągu ostatnich trzech lat zmniejszał się średnio o 0,9 proc. Na rynku jest blisko 30 tys. podmiotów związanych z produkcją i sprzedażą suplementów diety.
Analizy
2022-02-23, 10:20
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.